Уеб сайт Ботаника Вип Резиденс
Интернет реклама:
3. Промоционална уеб страница и интеграцията й в официалния сайт на „Ботаника ВИП Резидънс“;
4. Изработка на банер, насочен към таргет група от хора между 25-60 години. Банерът показва рекламното послание и логото на жилищният комплекс; при поставяне на мишката върху него, площта на банера се разширява почти четирикратно и се възпроизвежда „Картата на последните зелени места във Варна“. Курсора на мишката се превръща в лупа, с която посетителят може да потърси малкото останали зелени площи в Морската столица, върху най-атрактивната от които е разположен луксозният комплекс „Ботаника ВИП Резидънс“.
Банерът съчетава забавната игра по намирането на зелените площи в града с акцента върху факта, че „Ботаника ВИП Резидънс“ е разположен сред природата, тишината и спокойствието – нещо, което е изключително трудно да се открие в съвременната урбанизация.
Банерът насочва посетителите към промо-страницата, където могат да се осведомят в детайли;
Като част от рекламната кампания на „Ботаника ВИП Резидънс“ беше предвидена реклама на първият LED екран в гр. Варна. Уникалната презентация акцентираше върху промоционалната оферта на комплекса, основна за рекламната кампания на „Ботаника ВИП Резидънс“. В съчетание на тримерна анимация и видео монтаж, видео рекламата върху LED екранът е едно изключително интерактивно средство за презентация на луксозният жилищен комплекс.
Видео презентацията е част от цялостната рекламна кампания, която „Макс Ефект“ – Комплексно Рекламно Обслужване осъществява за „Ботаника ВИП Резидънс“
Рекламната кампания под надслов „Годината започва добре! И така ще продължи“, промотираща възможността за закупуване на луксозно жилище в „Ботаника ВИП Резидънс“ с безлихвен ипотечен кредит, включва и следните рекламни материали, изготвени от „Макс Ефект“ – Комплексно Рекламно Обслужване:
Печатна реклама:
1. Дизайн, печат и разпространение на територията на Варна и региона на флаери с рекламното послание, разположено върху лицето на флаера, и по-детайлна информация за „Ботаника ВИП Резидънс“ на гърба;
2. Дизайн, печат и разпространение на територията на Варна и региона на плакати с рекламното послание и дизайн-концепцията на рекламната кампания, 3d визуализации на „Ботаника ВИП Резидънс“ и кратка информация;
Интернет реклама:
3. Промоционална уеб страница и интеграцията й в официалния сайт на „Ботаника ВИП Резидънс“;
4. Изработка на банер, насочен към таргет група от хора между 25-60 години. Банерът показва рекламното послание и логото на жилищният комплекс; при поставяне на мишката върху него, площта на банера се разширява почти четирикратно и се възпроизвежда „Картата на последните зелени места във Варна“. Курсора на мишката се превръща в лупа, с която посетителят може да потърси малкото останали зелени площи в Морската столица, върху най-атрактивната от които е разположен луксозният комплекс „Ботаника ВИП Резидънс“.
Банерът съчетава забавната игра по намирането на зелените площи в града с акцента върху факта, че „Ботаника ВИП Резидънс“ е разположен сред природата, тишината и спокойствието – нещо, което е изключително трудно да се открие в съвременната урбанизация.
Банерът насочва посетителите към промо-страницата, където могат да се осведомят в детайли;
Външна реклама:
5. Билборд реклама, следваща посланието и анонса на рекламната кампания на „Ботаника ВИП Резидънс“. Посланието връху билборда е кратко, ясно и информативно;
6. Брандинг върху рекламните табла на покривите на 50 таксита. При този нов начин за реклама, рекламодателят се възползва от мобилността на такситата, което дава възможност да бъдат информирани десетки хиляди хора всеки ден. Рекламните табла са снабдени с осветление за да бъдат виждани и нощем – по този начин ефекта им се засилва още повече.
Таблата носят съвсем краткото послание „апартамент в BOTANICA VIP RESIDENCE“ – текст, който може да бъде лесно прочетен от отдалечено разстояние и да се възприеме, когато таксито е в движение. Към този текст е добавен характерният „0%“, който провокира въпрос към хората, видели рекламата – кара ги да потърсят повече информация за този процент, с какво се свързва той? Отговор на тези въпроси дават множеството други рекламни материали, описани по-горе, които са част от рекламната кампания на „Ботаника ВИП Резидънс“.