Хора се опитват да нарисуват известни лога по памет. Резултатите са повече от смешни.

Компаниите харчат милиони, за да спечелят малко пространство в главите ни, което би спомогнало незабавно да разпознаят логото на тяхната марка. Но колко добре смятате, че парите всъщност се изразходват? Signs.com проведе очарователен експеримент, като поиска 156 американци на възраст между 20 и 70 години да направят възможно най-точно 10 известни лога. Единственият трик е, че трябва да го правят без никакви визуални средства, просто от паметта си.
Резултатите ви очакват по-долу и бъдете готови поне малко да се изненадате как изображението на тези лога се езапечатало в съзнанията на различните хора.Въпреки различията, повечето участници успяват да направят правилните цветови палитри, което показва значението на правилното цветово комбо за едно незабравимо лого.
Факт, описан и от Карън Халер, водеща в областта на психологията на цветовете,която казва следното по отношение на цветовете в лого дизайна: „Хората имат първо емоционална връзка с цветовете. След това вземаме формите, логото и четем думите – казва Халер. „Ако усетите несъответствие, това е цветът, на който не вярваме, въпреки красиво изработените думи.“
Източник: Signs.com 

Хора се опитват да нарисуват известни лога по памет. Резултатите са повече от смешни. – Макс Ефект – Комплексно Рекламно Обслужване